Allmänna bokningsvillkor

  •  Närstående får ej närvara under behandlingen, varken i eller utanför behandlingsrum.
  • Djur är ej välkomna i salongen.
  • Kunder måste avboka eller omboka senast 24 timmar innan den planerade behandlingen.
  • Din bokning kan avbokas senast 24h före din bokade tid.
    Vid uteblivet besök eller avbokning närmare än 24h innan bokad tid debiteras du den fulla kostnaden av din bokade behandling. För kostnadsfria besök som inte avbokas i tid faktureras en schablonavgift på 500kr. Fakturaavgift tillkommer.
  • Förbetalda behandlingar (kurer, Benify) återbetalas ej utan kan endast ombokas till ny tid senast 24h före bokad tid, annars ses tiden som förbrukad.
  • Skinetics förbehåller sig rätten att avboka fram till tjänstens starttid utan att kompensation utgår.

Accepterade betalningsmetoder är betalkort, Swish, Benify, Friskvårdskort från Bokadirekt, Klarna och presentkort.
Kontanter accepteras ej.
OBS! Vid frågor om betalning med EPASSI kontakta Skinetics.

Presentkort återlöses ej och kan ej lösas in mot kontanter.

Betalning/Tillgodo via Epassi utnyttjas inom 6 månader från att köpet gjorts och återbetalas ej. 
Betalning/Tillgodo via Benify utnyttjas inom 12 månader från att köpet gjorts och återbetalas ej.

  • Behandlingen måste utföras under den tid kampanjen avser och kan ej ombokas till annan månad.
  • Bokning som görs utanför kampanjperioden kommer att avbokas automatiskt.
  • Behandlingen kan ej överlåtas.
  • Behandlingen kan ej betalas med presentkort, tillgodon eller friskvård.
  • Gäller endast nya bokningar, dvs – har du redan en likadan behandling bokad under månaden för kampanjen kan du ej avboka och sedan boka en ny tid på det aktuella kampanjpriset.
  • Andra villkor kan tillkomma, dessa specificeras i så fall i informationen för kampanjen.